2007年6月10日 星期日

包糉記@Video實戰篇

準備好包糉既材料後,

依家遨請到小肥糖既 Daddy示範一下點樣包糉啦!!~~

 

四角糉的包法


五角糉包法@part 1

 


 

 

五角糉包法@part 2


11 則留言:

  1. 尼兩年我都會包糉, 但尼排要應付上course d 用具等, 今年無時間lu; 我想試下你個d呀!

    回覆刪除
  2. UNCLE 好 pro 呀, 開班教人啦叫佢, 留兩隻比我食呀...

    回覆刪除
  3. 堅, 八八: 你2個最快手, 就請你地食鹹肉糉&六穀健康糉啦!~~

    回覆刪除
  4. Candy, 好好生意呀, uncle一出手, 天下無敵 ^_^

    回覆刪除
  5. 哈哈 ! Candy爸爸和媽咪好年青呀 !上次我叫佢做世伯,叫到佢老晒啦 ! 希望佢唔好介意呀 ! 下次應該叫佢做Candy爸b和Candy媽咪好d!

    回覆刪除
  6. UNCLE的講解比diy的導師還要清楚兼乾淨俐落!厲害厲害!佩服佩服!

    回覆刪除
  7. 好溫馨的示範ah, 真係講解得好過出邊的導師~~

    回覆刪除
  8. Cass, tendy haha, 我同daddy都係攪攪震架咋!!~~hee hee^O^

    回覆刪除
  9. Candy, uncle 同你都好好心機呀! 講解又清楚, 下次真係可以跟住做! 同埋 uncle 好認真, 你笑佢有豬腩肉佢都唔理, 繼續教學~~

    回覆刪除
  10. 你好, 我是編輯大人的妹妹, 經過她熱烈的推介後, 我也看了你爸爸的示範, 你爸爸又得意, 又好有心機呀, d 糉好可愛, 一定好好味啦 :)

    回覆刪除