2007年6月10日 星期日

包糉記@食材預備篇

今日天陰陰成日落雨, 屋企非常咁齊人,

又就快端午節, 所以今日就決定包糉啦!~~~

包糉不可缺少既緊係糉葉啦, 糉葉其實即係大塊既竹葉囉~~

仲有扎糉用既加咸水草~~等我比D小貼士大家啦~~

買番黎個陣係乾貨黎架, 比較dirty,

要處理過先可以包糉架!!


1.先將D糉葉同咸水草用水浸佢 1小時, 令佢軟身.(下圖)

2: 燒一大鍋熱水, 水滾後收細火, 將已浸軟身既葉和草放入, 整理一下,

確保所有葉和草也浸到水, 就關掉火, 蓋上鍋蓋焗佢 30mins.

3: 焗完水就倒去D水, 在水喉沖一沖, 再用浸有水既布擦葉身,

Total要過2次水擦2次先夠乾淨架!!

糯米和開邊綠豆

要用水浸過面, 浸2小時~

浸完米就隔去水份, 加D鹽加D油撈下佢, 等D米唔會無味啦~

4.7斤米, 撈左6茶匙鹽+4湯匙油

跟住預備2大粒乾蔥, 切碎佢!!!!!用黎爆下D開邊綠豆!!!

 加少少油爆一爆D乾蔥碎

倒入已隔走水份既綠豆, 爆一爆, 加D鹽

初初炒炒下會出少少水, 炒到佢乾水,

就倒埋D浸瑤柱既水, 再炒到乾身, 就OK啦!!!!

蝦米(左上)           栗子(上中)          咸蛋黃(上右)

乾瑤柱 (下左)    兆君細佬推介既五香粉(下中)    五花豬腩肉(下右)

配料小tips

1:蝦米要先浸軟

2:栗子今次用左四洲急凍既,$7個幾一包, 在惠康買的, 粒粒都好靚~~

3:選購咸蛋要搖下佢, feel到有蛋黃存在, 就為之靚蛋黃, 醃夠身!!

4:乾瑤柱浸軟身, 撕成絲, 瑤柱水留黎用黎爆開邊綠豆呀!!

5:五香粉要去街市買, 因為五香粉放得太耐會唔夠香,

街市個D賣得快, 新鮮D, 香味先夠!!!

6:五花豬腩肉要買D有少少肥肉既, 咁D糉先好味, 糯米先夠軟滑架~

7:包糉唔好放冬菇做餡, 因為冬菇會令隻糉好易"叔"架, KEEP得無咁好!!

8:仲有, 可以既話, 唔好開冷氣黎包糉, 因為冷氣令D糉葉好快被吹乾, 變得脆身, 咁包個陣就好易爆架啦~~一係就比D 濕布蓋住!!~


4 則留言:

  1. 好多工序呀, 我買來食得嫁啦,

    回覆刪除
  2. thank you 妳呀, 我跟住妳這裡來整呀, 不過可能我計錯份量落得唔夠salt, 冇乜味, 要點是油呀... 同埋我又傻傻地以為d豬肉淨係落5香粉醃就ok, 點知又係淡淡的... 不過Video實戰篇真係好有用呀, uncle手法純熟講得又清楚, 我跟住做今次一隻都冇煲爛到呀, 下年我一定要包到5角糭. Thanks.

    回覆刪除
  3. yelcats: 我見到你個回應都好開心呀!!^O^多謝支持~~ 下年再努力呀~!!!!!

    回覆刪除
  4. 徐爸爸今年開唔開工包糭呀!
    我好想學包糭>!<

    回覆刪除