2009年1月5日 星期一

burger

早排行行下街, 買左本關於burger既 cook book~


其實我都幾仲意食 burger架, 當然唔係 M記 o個d啦...=_=


想自己整好耐架啦, 終於等到sem break~~yo~我黎啦!!~~


整左個超厚既漢堡肉, 配上有機沙律菜, 芝士, 芥末, 蕃茄, 煙肉......etc


個burger高到呢.......haha 要 "mak" 到個口好大先至岩岩好咬到~~yummy!!



只吃burger又點夠喉呢, 緊要食埋炸薯角 +洋蔥圈 !!~


平時我好少炸野食, 不過咁開心, 久唔久一次啦~


炸洋蔥圈, 好玩又好食呢~


原來炸洋蔥圈前, 要用牛奶將洋蔥浸一浸先,


唔知係咪會有d咩化學作用呢??


今次用左紫洋蔥, 炸起黎有d似魷魚卷哦, 呵呵!~~^_^ 要encore!!~



食左咁多肉 + 熱氣野, 當然要番D Salad~~


呢個salad係自創的, 將屋企有既野, 放曬入去~~hahha


有大量沙律菜, 芝士, 煙肉, 蕃茄仔, 松子仁, 芒果, 藍莓......


平時食salad, 我唔仲意食生蕃茄架......(除左夾burger食)


不過, 上次o係藍色大門食過Rachel整既 smoked cherry tomato~自始就愛上了!!


低溫長時間烘過既蕃茄, 甜好多之餘, 又無左陣青味!!好味好多~^_^


2 則留言:

  1. Burger !I love it ^@^
    D薯角 +洋蔥圈仲大過個 Burger 呀!
    [版主回覆01/19/2009 20:51:00]角度既問題, 個burger唔細架~^_^

    回覆刪除
  2. bobo說你有新東西在妳個blog在那裹比我看一看吧!!!!!!!!!!

    回覆刪除