2007年2月22日 星期四

豬年新春馬拉松@Part 4

今日係年初五, 去完拜年番屋企又要開爐啦!~~

今次跟左網友

亞B既cookies配方, 做了這個紅莓提子cookies~~好香好鬆脆喎!~~

做切片cookies真係好方便, 乾手淨腳~~hohoho

切下切下, 數下數下, 嗯~~~剛好168塊呀!~~~好意頭!!!一路發!!!!!!!!!


8 則留言:

  1. hoho~ 呢個曲真係超正! 不過我唔使自己整~ 我食個d係亞b親手整既...hohohoho

    回覆刪除
  2. 嘩~做左168塊咁多呀,個買相仲好靚添喎,睇到我流哂口水,請我食件可以嗎。 我都要學吓點做先得。

    回覆刪除
  3. 咁多? 整黎拜年用? 藍罐一早應該要執粒.....

    回覆刪除
  4. vanlily: 你就好啦~~~我都想試下亞B整既美食呀!~~ 笨笨: 真係唔錯呀, 好味~~今日已經食左一半啦...... 通粉: 係呀, 就係整黎拜年用~~HAHAHA其實我唔仲意食藍罐的呢......

    回覆刪除
  5. 果然係大製作~ 168~ 一路發~年年發~~~

    回覆刪除
  6. 嘩......你做咁多? 送俾朋友食嗎?

    回覆刪除
  7. Candy: 我收到啦~~~ 希望下次有機會見下面.

    回覆刪除
  8. 咁你食唔食到buffet呀, 如果唔得就唔好勉強喎

    回覆刪除