2007年2月20日 星期二

豬年新春為食團拜

今日雖然係赤口初三, 但係都無阻我地既DIY餅友既熱情~~~去藍色大門度拜個早年!!

今次出席既人有 亞堅, cass, 小三, irene, tendy, 我, tracy,

 愛麗斯, johnny, edith, 大師, a chan, a chan先生, 通粉

主人家即場泡製既煙肉芥末籽麥穗包~~~我勁仲意食啊~~~~~正呀!!!!!!!!!

今次有機會製作法包, 真係開心~!!

以前既我唔係好仲意食法包, 只覺得好"吉"口, 又un皮......

但係食過藍色大門既出品, 真係完完全全地改觀!!!

我已經買齊材料, 再要去買把好d既剪刀, 就開工啦~~

食完呢個包包真係覺得好幸福啊~~~~~如果以後日日都有得食就好啦~~~>O<

仲有

Financier

通粉為我地準備既

Cartoon鳳梨酥(左下圖)~好好味架~~~唔使去台灣買啦~~

(下右圖)都係通粉整既橙薑芝士餅, 都幾特別!~~邊邊有Marcoon架!~


Tendy整既

三文魚tart, 落足料呀, 好正!!!!

 

依個係我整既

熱情果tenderness呀~

 

呢個係A Chan整既

低脂白桃香檳果餅(下左圖)~~~又係一個我愛呀!!!

口味清新又唔膩, 好fresh, 仲要係低脂, 真係食多幾啖都唔怕呀~~真係愈食愈開心~~YOYOYO~

chocolate Dome(下右圖)係藍藍整架, 雖然佢今日黎唔到, 但係蛋糕照到, 真係好, 加你分!!^O^

呢個係Irene整既

Strawberry Cheese Cake(下圖)

最初以為個邊同個面有strawberry,

但係切下切下發覺唔係好對路, 嗯嗯嗯, 點解切極個邊面面都有strawberry既?????

哦~~~~原來成個餅都係strawberry黎架~~~

我地總動員出擊,

Hand made 意粉~~

整好左既意粉再配上大師既手勢, 嘩~~真係無得頂!

Cass整場泡製既

芝麻吐司, 第一次見證到有幾彈彈彈, 軟軟軟呀!~~~

(下左圖)係愛麗斯整既

麻醬沙律, (下右圖)係tracy既雙色椒黑醋沙律

兩個salad都好正, 可以解解膩呀!!!!正!!

最尾坐到 around 9點, 又開始手癢癢啦~~

用了轉化糖, 又用了杏仁糕, 整了這個

Biscuit Pain De Genes Chotolat

個樣有d似Brownies, 但係就好大陣杏仁味呀~~好濕潤架~~

(下圖)呢set野, 係Jonny 送比我地抽獎架!~~多謝曬!~~~真係好靚架~~睇見都開心!!

最後由鴻運當頭既A chan抽中左啦~!!!yeah!!!!

(下次diy既gathering應該要去你屋企到攪攪震啦!~~hee hee)

唔知用黎食芝士火鍋好丫, 定係朱古力火鍋好呢??不過...summer黎緊啦喎......

番到屋企, 爸爸竟然做了這個湯圓, haha用了我的紅豆餡呢~~都唔錯喎~!!


沒有留言:

張貼留言