2010年4月4日 星期日

【美女廚房.同學小聚】

今日約埋幾個大學同學去倩儀屋企玩,


其實想去好耐架啦, 但係次次都好難約齊人,


今次人少少, 照玩!!^_^


先黎每人即席整既美食



我整既 泰式燒豬頸肉


幫倩儀個新焗爐剪綵tim~~


 幾好用, 唔錯!!


 



曉怡整既雞翼


 



倩儀整既南乳雞翼~~


如果配埋碗白飯就正啦~~^_^


 


食飽飽, 我地就玩下Wii,


玩到隻手痛左2日, ha ha 幾激動呀~


好耐無試過咁悠閒啦, Enjoy~~


下次約多d人一齊, 再反轉你屋企先!! ^___^ yeah!


2 則留言:

  1. 功課點忙都要有適當的活動調劑下就啱喇. 頭腦清醒啲架.
    豬頸肉及雞翼都好味, 原來個個都入得廚房出得課堂
    p.s. (我有訂閱妳的blog, 妳是back date咗日期所以我收不到通知嗎?)
    [版主回覆04/19/2010 12:11:00]係呀, 因為好多時都唔係即日出POST嘛:P

    回覆刪除
  2. 咁妳唔好back date喇, 在文中交帶咪得囉. 我會收唔到通知架

    回覆刪除