2009年7月11日 星期六

【心葉毬蘭賞花小聚】

YC屋企既心葉毬蘭終於開花啦~~


於是約埋幾個小友一齊上去賞花聚一聚


第一次拜訪YC屋企, 實在興奮!!!



呢個心葉毬蘭真係第一次見, 有好多紅色小花,


每粒紅瓣上仲有一粒燈色波點,


好似蟹籽咁樣, 真係好得意,


聞落去既香味有D似焦糖味, 又有D似魚仔乾既香味, 真係好特別哦!!!~~


花原來可以係咁既, 真係大開眼界^_^


賞花之餘, YC為我地準備左豐富又好味既午餐~~


每次我都好期待YC整既野食架~~次次都有新驚喜!!!



大葉魚餅


這個魚餅我超仲意哦, 做法簡單, 味道非常清新,


好Fresh, 岩曬夏天食!!!食完真係透心涼哦~~


真係愈食愈好味, 我忍唔住encore左幾塊,


每次食都話好好味哦~~^_^我要試整呀!!!


 



清新沙律配 yves kitchen的Thai mama sauce


近排天氣炎熱, 所以超愛吃salad~~


 



燴咖哩羊肉煱飯


內裡有名貴既蕃紅花, 羊肉, 撈埋咖哩汁送飯, 實在一流~~~


 



香料煎封鴨胸伴無花果醬


煎封鴨胸香口之餘, 一D都唔油膩, 配埋個無花果醬實在甜美~


 



A moon帶來的法國黑松露醬芝士


芝士很Creamy, 帶著濃濃的松露香~~


 


還有Martina自製的酸薑, 忘了影相tim~


 



A_moon帶來的Strawberry


 



小三自家製馬仔, 是我吃過最好吃的馬仔!!!


糖膠甜度和黏度剛剛好, 不會一咬就散開(好吃過奇華的好多好多)


鮮製的馬仔是很鬆脆的, 是差點兒被遺忘的味道, 在街上吃不到的風味~~


小三, 不如......幾時再encore呀~~~


 



我的caramel hazelnut ice cream


食飽飽就開始動手做蛋糕甜品啦~~


 



先有A_moon既 可可粉 + 100% 朱古力雪芳蛋糕, 超成功呀!!!


沒有爆泡, 很軟很彈很香濃朱古力味既雪芳呀!!! 又是要encore!!


 



我的100%朱古力忌廉卷蛋~~


朱古力cream很好味, 但是這次蛋糕體做得不太好呢......


 



剩下的蛋白用來做了Creme Brulee~~


幫YC的新火槍剪綵呢~~^_^


今次人少少既gathering, 又可以傾下計, 整下食下又賞下花,


仲一齊玩下單反~~~好Relax好開心哦~~


謝謝YC既熱情招待哦!~~~^_^


6 則留言:

  1. 好多野食~睇見流晒口水~
    [版主回覆07/15/2009 01:55:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 仲回味緊呀! 食物和遊玩都係.
     
    熱情果雪糕/檸檬車路雪糕/覆盆子雪糕......係咪老實不客氣呢! 有機會先啦!
     
    哇, 大機的景深真係薄得靚!........幾時添一枝macro鏡頭, 它係愛影食物和花者的首選.......引吓妳先!
     
     
    [版主回覆07/15/2009 02:03:00]HAHA , 黎緊我都會整唔同味既雪糕, 一於搵你做白老鼠啦~hee
    咩係檸檬車路雪糕呀??
    你隻魔鬼丫~~
    微距同埋55-200都係心水lens,
    家下萬事俱備, 只欠......銀兩 努力中......

    回覆刪除
  3. 你們煮食真係了得
    [版主回覆07/15/2009 12:50:00]皆因我地都係仲意 【食】~
    哈哈

    回覆刪除
  4. 三兩之已的聚會,好寫意呢!
    [版主回覆07/15/2009 12:49:00]係呀, 人多有人多既好玩, 人少有人少既好玩呢~~^_^

    回覆刪除
  5. 哈哈, 因為我試過靚macro鏡頭的好處呀, 細節清晰, 景深很薄. 真正的macro鏡當然好啦, 不過專門macro而macro又真係幾肉赤. 呢枝標準zoom鏡都幾經濟和好質素, 中長焦適合拍人像, 又可以有一定的近攝效果
    http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=311&series_id=31
    參考吓~~~我的麼鬼更進一步
     
    妳的焦糖雪糕好好食, 原來焦糖和雪糕係咁夾的, 苦甜度適中, 加埋榛子粒粒, 我第一次食咋.
     
    檸檬車路Lemoncello呢, 係一種傳統的意大利果酒, 好易整的
    http://en.wikipedia.org/wiki/Limoncello
     
    雪糕呢, 其實不用真的製酒, 只需用檸檬皮茸, 檸檬汁, 糖, 少少酒做雪糕的味..........份量呢, 我當然不知啦, 我只係識食.
     
    澳門有一間Gelato店, 叫Lemoncello, 我吃過他的lemoncello gelato, 很清新, 不過未夠味.......呀! 但係一般雪糕可唔可以做酸味的呢..........
     
    [版主回覆07/17/2009 02:49:00]
    28-200, 其實我不太懂呢, 還有些18-200 or 55-200.....etc.......
    除了距離不同外, 影出來的會有什麼分別呢??
    雪糕應該都可以做酸味架..........等我自下再話你知, haha

    回覆刪除
  6. 朵花真係好似假嘅一樣!  好靚呀!
    [版主回覆07/16/2009 18:17:00]係呀, 呢種花真係第一次見~~

    回覆刪除