2007年9月20日 星期四

尋物啟示

好慘呀......

我今日唔見左個銀包哦......慘慘慘

平時我都好小心架啦......唉......

ID Card, student cart, 八達通......也要再申請過......$_$""

應該o係何文田一帶 or 旺角往土瓜環的28M van仔上唔見......

有無好心人拾到呀? 記得通知聲!!唔該!!(係一個紅白間條既大口仔銀包黎架)

ps: 好在地鐵姐姐好人, 比我搭地鐵, 如果唔係身無分文都唔知點番屋企哦......


2 則留言:

  1. 希望好心人幫你搵得番個銀包啦, 唔好唔開心啦, 我都試過唔見銀包, 唔係自己唔小心, 係大陸被人扒左, d扒手好厲害架, 好在當時未有回鄉卡, 仲係簿黎, 佢扒唔曬, 仲可以返到香港, 當時真係好好彩架.

    回覆刪除
  2. 吾見野真係好慘! 早上星期我細佬吾見個新買電話, 佢又吾打去電話公司CUT 線, 點知比人用黎DOWNLOAD, 用了幾千元, 因為用GE時候係CUT 之前, 結果要嘔呢條數;  仲有佢無BACK UP 電話紀錄, 無晒電話資料...  

    回覆刪除