2007年7月29日 星期日

Blue Gate's 中菜部

2007/07/29

Blue Gate 第一次出現中菜部!!!!!!

亦係唯一一次無甜品蛋糕既製品~~

不過一眾女工亦吃得開心, 玩得盡興哦!!!!!!!^O^

是日早餐: 蕃茄吐司 / 成人口味既咖啡吐司

雖然今日係中菜部, 但都要有D包包落肚打打底, 先有氣力開工嘛!!~

我比較愛蕃茄吐司多一點!!

配埋大師秘製既白汁吞拿魚醬真係好味!!!

是日鮮花(嗯嗯, 今日整既中式野, 無用佢地黎裝飾哦~)

人地就人黎新豬肉,

但係今次我地既新餅友-喵喵, 就請我地食佢最拿手既雞扒啦!~~

真係好好味, 又煎得好香脆wor~真係無令我地失望!!!^O^

好!!係時候講下D中式野啦!~~

先黎既就係有史以來o係Blue Gate銷路好到唔夠打包既老婆餅!!!


第二擊--沙侓明蝦角

蝦仁大大隻, 又香脆, 好吃到停唔到口呀!!!!!

睇下幾咁壯觀~~

第三擊--潮爆潮州蒸粉果

沾埋潮州辣醬~~wow wow wow~~~

第四擊--剁椒肉碎酥餅

惹味的餡料哦!~~

好好好, 食左幾款中式野, 黎個中埸休息先~~

(唔好意思, 中埸休閒都係食包包, 哈哈, 個肚無得休息住!!!)

鏡頭一轉之下, 黎番個西式包包先!!!

黑啤包

好味哦, 有Coffee 味, 有乾果的甜蜜味, 總之就是好吃!!

造型很靚仔啊.......^_^




好, 休息完又係時候轉番做中式野啦!!!~~

 

第五擊--山竹牛肉球


好圓哦~


最後一擊!!!!!!!!!

就係全城最熱最HOT既-------剁椒魚頭

嘩嘩嘩~~~~~~~見到咁鮮艷既剁椒已經流曬口水啦!!!!!!!

很很很很很好味啊啊啊啊啊!~~~~~~~~~~~~~

全城最熱既又點只得個蒸魚頭丫,

當然仲有為我地既而打開既大門啦~~~~

(室溫高達40度......hot!~)

報告完畢!!!!謝謝收看!!^O^


5 則留言:

  1. yummy yummy~今日中式日~第一次參與狂整狂食,好開心呢:)

    回覆刪除
  2. 本來以為轉左去中菜部會舒服d啦, 點知個口同個肚一樣咁忙, 無停過 @.@

    回覆刪除
  3. 我食左好多, 好肥ah~~

    回覆刪除
  4. 我還是愛吃中菜啊

    回覆刪除
  5. 剁椒魚頭係米好辣?

    回覆刪除