2007年5月31日 星期四

彈彈大熱潮

這幾天上不了網, 真討厭呀!!!可惡!!!常常說要維修......遲早唔再用你呀!!!>_<+++

沒有網上的日子變得很清閒, 但又有點不習慣呢!!

好, 話說回來動手這個彈彈波吐司的原因是看了cass的blog,

被那短短數秒鐘的彈彈短片吸引著, 呆了眼, re-play了幾次, 實在覺得太神奇!!!

這是原味的吐司, 烤好後有一股很濃烈的香酥味, 很吸引呢!!

再篤佢幾下, 我篤篤篤篤篤~~~~~~~~

嗯, 果然係彈彈波喎!!好野!!!生命力仲利害過生命麵包!!!!!

厚切再對摺, 覺得好似食緊厚厚既蛋糕咁!!口感清爽鬆軟!!!

不過某位置放手粉多了點, 有些地方無咁軟身,

下午茶時間我跟細細佬吃下又一塊, 吃下又一塊, 嘩......比我地食左半條......

即係每人食左2.5塊...記住...係厚切!!!!結果當晚既晚飯...吃不下......^O^

不吃飯又沒事幹, 立即來個Encore吧!!

這回加入了海苔梅子, 又是另一種風味呢!!^O^

今次直頭乜手粉都唔比, 就咁掉出來入模便算,

果然比第一條吐司更軟熟!!!yeah!~~~^O^

要謝謝Cass的分享, 還要謝謝Donald幫我讀出recipe呢!!^O^


3 則留言:

  1. 原來d包從焗爐彈出再彈入你同細老個肚到

    回覆刪除
  2. 彈彈! 我都想整彈彈! 可惜我無KA! >_<

    回覆刪除