2007年3月23日 星期五

Happy Friday @ OLIVA

又一個星期五啦!!!~~~


今日約左好朋友去荃灣廣場3/F ------Oliva 食意大利野!~



我與朋友仔Da~vi.


本來約左一齊入荃灣, 但我有事要辦, 唯有各自各去. 點知......


到我辦完事, 坐MTR個陣, 嗯......竟然o係同一卡車廂入面遇到佢喎~~


又會咁岩既, 約都無咁準時喎~~haha



我與Juwan先生



一坐底, 侍應就奉上一藍麵包和黑醋+olive oil, 包有點乾身, 但沾上醋又很好味道!!很醒胃!!



烤牛肉芒果木瓜沙律


牛很嫩滑, 但筋多了點. 芒果木瓜也很好味, 很鮮甜!!!份量都唔細架!!!



千島海鮮Pizza~


批底唔太厚唔太薄, 四四方方夠多料!!!



千層闊麵


濃郁茄醬, 闊麵中間夾了菌類, 一D都唔覺漏呀!!


還有芝士拼盤


(我地唔係好知佢地D名=_=""sorry!)


右起芝士:口感較乾身, 有點Salty.


右二:有芝士之皇美譽的"藍芝士", 一睇就知啦!!!食落口D味超級濃郁, 唔係個個都接受到佢D味道....


我同Da~vi就接受唔到啦, 反而Juwan就......好野!!!真係比你做大皇!!!yeah!


右三: 個樣睇落似腐乳, 淋左d olive oil o係面, 口感唔太軟唔太硬, 食落好creamy!


右四: 唔知你地睇唔睇到呢, 比d腐乳o左住o左......


外皮硬硬地, 入面好軟滑, 有點黏糯的感覺, 有d似日本年糕呀!~~~不過全部都係凍既!!


去食飯之前路經千色店, 有好多日本小食賣呀,


Da~vi 同我見到呢個, 好有興趣呀!!!


明冶出既朱古力$16.9 , 由63%-99%


99%那款的包裝紙上標有-----危險標誌警告!!!  非...常...苦!!!(日文)


hahaha覺得好攪笑呀!!!!!不過太飽啦, 無食到!!!下次再買黎試下先!!!!



今晚我地食得開心, 影相影得開心,


什麼東東也傾個飽, 笑個夠!!!!yeah!!!!!Happy Friday!!!!!



沒有留言:

張貼留言