2008年6月28日 星期六

雲南之旅2008--Day 7 下集

返到麗江, 又係時候食晚飯,


去左一間廣東風味既店, 食煲仔飯, HAHAHA


都係香港的比較好味~~不過環境不錯!!



食完飯到麗江古城行下~~


古城好有氣氛呀!!好多人, 好熱鬧, 有D似香港既年宵市場咁!~~~


早上同夜晚既Style完全唔同呀, 我好仲意夜晚既古城呢!!!



賣民族服的店, 五彩繽紛!!





o係古城入面, 有好多小數民族唱民歌, 好有氣氛呀!!~~









蓮花燈, 放在水上浮, 有祝福之意 $10@, 幾貴哦~~






中西文化開始混合起來





很可愛的娃娃



織布



古董店






賣雲南小吃的攤位---甩手粑粑, 像煎餅之類的東東.



古城真的很大很大, 迷路了......


即使我們手拿地圖也返不到"葉雨軒"客棧,


好在老闆娘出來接我們, 當時已是11時許了, 真不好意思呢!~~


2 則留言:

  1. 看你雲南之旅的照片, 令我回憶起多年前到雲南工作及旅遊的片段, 當時我曾到玉龍雪山, 雲杉坪, 麗江古城, 石林等地方, 其中麗江古城給我的印象最深刻, 我有幸在城內欣賞很有名的納西古樂演奏, 納西族人所穿的服飾和他們用作演奏的樂器, 現在仍歷歷在目. 多謝你給我重新回憶起這些美好片段.......^_^
    [版主回覆07/06/2008 01:55:00]麗江給我的感覺也很深刻呀, 聽著他們唱山歌, 民族色彩很濃厚哦~~有機會我也想再去多次麗江, 逗留耐d, 這次時間實在不夠呢~~^_^
    玉龍雪山, 雲杉坪 本來也是我們這次的行程之一, 但後來改了騎馬上去, 沒去雲杉坪了~~^_^

    回覆刪除
  2. 麗江真是一個中國少有那麼漂亮的小鎮, 雖然有點商業化, 但又因此而現代化了.......不知幾時可以去一去呢?
     
    [版主回覆07/14/2008 13:25:00]我們也想再去呢~~:p
    麗江古城很發達, 很有古城味道, 氣氛濃厚,
    相反 香格里拉的古城卻落後多了, 店舖很多也關了...等待出租,
    沒麗江般有特色了......

    回覆刪除