2010年7月7日 星期三

【史力加與DREAMWORKS好友】


原來由7月9日開始, 惠 康 將推出


【史力加與DREAMWORKS好友】大頭公仔換領計劃


一套八款大頭公仔隻隻都非常可愛!!


包括: 史力加, 驢友, 貓貓, 薑餅人, 獅子阿力, 斑馬馬提, 熊貓阿寶, 同埋飛虎女


當中我最仲意既緊係薑餅人啦~~~^_^



你地又睇左未呀?


 



美麗華酒店


 



當日大會的DJ BOB師儀



呢套以前都有睇, 好好笑架~!!



 



 



 



當日答中問題就有機會拎走大大隻史力加公仔~~


2位好朋友都拎左番屋企啦~~So lucky~^_^


 



大人同小朋友都一齊黎湊熱鬧呀~~


 



勝出Bingo game得到 惠 康 的現金卷~~


 



嘩, 等左好耐既主角 史力加終於出埸啦~~~


好大隻呀!!~~



睇下佢同d小朋友玩得幾開心~


 



 



睇下小model拎住大頭公仔幾咁可愛~~^_^


呢隻係我最仲意既薑餅人呀!!!



小朋友好開心呢~



我已經帶左薑餅人番屋企啦~~超可愛呢~


你地都快d儲多d印花, 帶曬佢地番屋企啦!!!~ ^_^


1 則留言:

  1. 我都有去呢個發佈會, 我帶左驢友返室企, 好開心呀, 又有超市禮券.

    回覆刪除