2009年12月19日 星期六

Christmas Party 2009 @ YC Home


一年一度既聖誕節又到啦~~


今日一班餅友來個聖誕小聚, 真係好開心, 仲好有氣氛!!


我地一齊整左薑餅人, 砌左間薑餅屋~~



小薑餅人Du長個咀~~^_^


仲有整左個Greg 師傅既甜蛇包~~(薑餅人右後)


加左超多icing, 個包包好甜好香~~聖誕食都幾夾~


我地仲將佢打扮成一棵聖誕樹tim~


 



 個個薑餅人都有唔同既打扮, 唔同既表情架~^_^



上了色的icing, 好靚~



仲有白雪雪的icing~用黎扮雪就最岩啦~^_^


 



轆轆轆, 睇下有幾多聖誕模~~



岩岩出世既人仔~~


還有一個孕婦, 你找到嗎? 哈哈


 



出自moon手筆既classic 薑餅人~


好可愛呀~~


 



我都要畫番幾個古靈精怪既薑餅人~


最好玩就係畫畫畫~~~~


 



仲有一粒大雪花~


畫雪花又係好好玩, 因為可以有好多變化~


 



一齊回味下當日yc為我地準備既豐富聖誕大餐吧!~


先有印度咖哩羊


好淋好香架~~D汁用黎撈飯一流~!:P


 



SALAD


個紅酒醋汁好好味~



Rice, potatoes & seafood casserole with romano sheep cheese & parmigiano cheese


除左好味之外, 唯有用行動來表示, 食多幾次~:P


 



橙香豬仔骨



Moon帶來的Pannattone, 充滿酒香又甜美,


我吃了很多呀~



聖誕果子蛋糕


熊仔賣相很吸引哦~


超甜, 但很有聖誕節氣氛!


還有幸吃到tastebug 在遠方親手做的果子蛋糕 (左)


比熊仔那個好吃, nuts很脆, 又不是超甜~


紅紅綠綠既cherry好靚!~^_^


 



當日仲即場整左個日本愛媛縣柚子蛋糕~


 今期大熱呀~



香甜的柚子味, 很清新哦!


仲有小三既八寶鴨 (掛住食無影到tim :p)


 


多謝YC為我地準備豐富既聖誕大餐,


攪到你前一日都無覺好訓:p


仲有多謝大家既聖誕禮物哦~


============================================


今年有幾會參加christmas party實在好開心,


事關28/12/2009-2/1/2010都要考Final Exam,


聖誕也要閉關溫習了......(終於Final year, 下年唔使再係咁~)


要到明年先再同大家say hi啦~~


祝大家 聖誕快樂!!


^_^


沒有留言:

張貼留言