2008年11月16日 星期日

大埔單車之旅

考完Mid Term Test啦~~yoyoyo


 緊係要約埋一班fd出黎盡情咁玩下啦!!!~~



今次既路線同上次既一樣, 大埔-->吐路港-->科學園


都係o係Mid Term 後既活動哦!!~~~^_^


我地一行七人, 出發啦~~~


猜下包剪揼先啦!~~~yeah!!!





一行七人---Eilly, 我, 彤彤, Helen, 沅寧, 曉怡, 仲有唯一既男丁---柏淳





You Jump ~ I Jump~ Jump Jump Jump~


我地較左部相機倒數10秒玩自拍.........


點知呢, 我地幾個就o係 o個10秒入面不停咁狂跳......


結果呢......累得無力了 hahaha





我地仲坐o係馬路上面影tim~~





影影下......嘩~~!!有車呀!~~~左邊o個3個即閃,


而右邊最近部車o個2位就...嗯~~好似有車咁喎~~ haha


比彤彤偷影左呢個咁呢hea既moment~:p





我地踏單車去到科學園外邊, 發現左呢部好高科技既野~~


名信片機~~重點係--->免費 !! 哈哈



影完可以key入唔同電腦預設好既科學園圖片做背景~~


仲可以即時e-mail番比你tim~~


我地影完再影 影影影, 攪到我地好似自由行咁~haha


唔覺唔覺又影左成半個鐘啦~~





我地由3點幾玩到7點,


之後就去番大埔食晚飯囉~


很好玩的一天哦!!~~


(考完mid term後, 又有2份assignment, 2份group project, 同埋4個Exam coming soon 啦)


*O*~~~


5 則留言:

  1. "喂!有車呀!"這張相好好笑! 最後走得快過車嗎?
    [版主回覆12/15/2008 16:56:00]走得快; 好世界
    當然無問題啦~
    架車行得超勁慢丫嘛~

    回覆刪除
  2. 真係好耐好耐冇踩單車了, 好懷念呀!!
     
    將來的, 唔理了, 玩了再算, 玩了才是自己的!
    [版主回覆12/15/2008 16:56:00]對呀!!

    回覆刪除
  3. e~我地蝕左啦~冇去入科技園個到玩........ 我十幾年冇踏過,上星期一踏成個人散晒.........好恐怖....... 不過就算包尾都冇炒車同完成都全程都己經好滿足了~
    [版主回覆12/15/2008 16:57:00]科技園座building應該唔比入的,
    我地都係o係附近 canteen 行下咋~:p

    回覆刪除
  4. 這個名信片機好 玩嗎?

    回覆刪除
  5. 這個名信片機好玩嗎?

    回覆刪除