2007年10月9日 星期二

PG家長指引-Creme Brulee

 

首先要讚一讚Yahoo Blog upgrade既function先!!


簡單易用效果仲好好tim!~~~


-----------------------------------------------------------------------------------------


第一次食Creme Brulee係o係酒店食Buffet吃到的,


焦糖的香脆+燉蛋的嫩滑, 真的很好吃, 還一次過吃了數杯.


結果被那Pastry Chef 看到我吃完一杯又一杯, 如是這應有四杯......


(為何他這麼留意我??當然啦, 因為要Re-fill的...係佢嘛!!)


只要它一放上新的, 我便去取一個,


他一臉無奈地說:" 你為何這麼愛吃Creme Brulee??"


我答:"因為覺得很好吃!!!"^_^ (他肯定以為我是傻的哦!!)


結果我們聊起上來, 每次再去, 也會再找找他!!(其實只去過2次...哈!)


------------------------------------------------------------------------------------------


之後找到了一些Creme Brulee的 Recipe, 跟著試做過, 不太差的,


不過當時沒有火槍, 唯有用焗爐把表面的糖燒焦, 但卻沒有脆脆的焦糖口感......


曾經想過為了這道甜品去買一把火槍,


媽媽卻說:"傻了嗎??很危險哦......*_*""" "


------------------------------------------------------------------------------------------


不久, 媽媽的朋友送了我一把火槍,


脆焦糖便成功了!!!!!


自此, 久不久只要屋企有忌廉剩下, 便會弄這個甜品!!!!!


不過......


媽媽始終認為 "火槍""一級危險物品",


(因屋企有2個弟弟, 怕他們拿來當玩具)


每次也要PG 家長指引下, 才可用哦......=_="'


4 則留言:

  1. 好像很好味呀。

    回覆刪除
  2. 係呀火槍" 是"一級危險物品", 我把它送了給陳Sir, 但現在有點後悔.

    回覆刪除
  3. 呢個甜品我都想整好耐,我之前係出面學整餅時都有用過火槍,不過真係太危險了,所以最後都無買到...

    回覆刪除
  4. 呢個好好味....
    我重諗緊好唔好買支火 槍呀!!!

    回覆刪除