2007年4月5日 星期四

喵喵蛋糕仔

今天在書局打書釘時, 看到這個造型的蛋糕仔,

我才醒起自己也有這個模具!!!!!oh oh

這個模具已跟了我很多年了, 真實年齡唔係好記得, 大約是在我小五小六時吧......足足有10年!!

個模係當時姨姨送給我的生日禮物, 當時的我很喜愛!!!但因技術問題......常常也整得不好>O<"""

造法跟造雞蛋仔的一樣, 要在明火上燒, 每次只可生產4大粒!!!HAHAHAA

直到初中, 仍然努力研究這個玩具, 很高深的玩意呢......

依舊整得不太好, 不是黏模, 開夾時爛了, 便是Kitty 個樣......=_="""成了非洲喵...喵喵!!!真慘!!

今天再整, 哈哈!~順利了, 原粒走出來啦可以!!!!!真係好開心!!!^O^

不過, 要D顏色一致, 仍要下點功夫!!!!(體會到雞蛋仔小販的辛酸, 真係粒粒皆辛苦!!!)


沒有留言:

張貼留言